Akademia Najemcy Akademia Najemcy
  • Home
  • O Nas
  • Szkolenia
  • Newsroom
  • Kontakt
  • Zarejestruj się

Regulamin

Regulamin szkoleń „Akademia Najemcy”

  1. Postanowienia ogólne
    1. Szkolenia w ramach Akademii Najemcy, zwane dalej „szkoleniami”, organizuje spółka pod firmą Walter Herz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (00-838), przy ul. Prostej 32, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000435904, REGON 146346389, NIP 5272684601, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, zwana dalej „organizatorem”.
    2. Szkolenia realizowane są w zakresie określonym w ofercie szkoleń, umieszczonej na stronie internetowej Akademii Najemcy.
    3. Szkolenia realizowane są w terminach i miejscu określonych na stronie internetowej Akademii Najemcy.
    4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zakresu, terminów oraz miejsca oferowanych szkoleń, jak również prawo odwołania szkoleń. Stosowne informacje organizator podaje na stronie internetowej Akademii Najemcy.
    5. Oferta szkoleń nie jest kierowana do konsumentów.
    6. Informacje zawarte na stronie internetowej Akademii Najemcy nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  2. Warunki uczestnictwa w szkoleniach
    1. Szkolenia w ramach Akademii Najemcy są bezpłatne.
    2. Organizator zastrzega sobie prawo zastosowania limitu uczestników szkolenia, w szczególności z uwagi na dostępne warunki lokalowe, jak również zaproszenia na szkolenie tylko wybranych osób lub odmowy uczestnictwa w szkoleniu określonym osobom.
    3. Ze strony jednego podmiotu (pracodawcy, przedsiębiorstwa, spółki, osoby prawnej, jednostki organizacyjnej itp.) w jednym szkoleniu mogą uczestniczyć nie więcej niż 2 (dwie) osoby.
    4. Każdy uczestnik szkolenia zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym regulaminem i stosować się do jego postanowień. Przystąpienie do szkolenia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z postanowieniami niniejszego regulaminu i ich akceptacji oraz o zobowiązaniu się do ich przestrzegania.
    5. Treść szkoleń oraz materiały udostępniane uczestnikom szkoleń chronione są prawem autorskim. W szczególności, zabronione jest nagrywanie, kopiowanie oraz rozpowszechnianie szkoleń lub udostępnionych materiałów.
  3. Ochrona danych osobowych
    1. Podanie organizatorowi jakichkolwiek danych osobowych przez uczestników szkolenia jest zawsze dobrowolne, niemniej jednak w pewnych wypadkach może być konieczne dla wykonania określonej usługi (np. uczestnictwa w szkoleniu lub wysłania imiennego zaproszenia).
    2. Administratorem danych osobowych uczestników szkolenia jest organizator. Administratorem danych osobowych uczestników szkolenia jest także partner (współorganizator) danego szkolenia.
    3. Dane osobowe zbierane są i przetwarzane przez organizatora oraz partnera (współorganizatora) danego szkolenia wyłącznie dla celów związanych z organizacją, prowadzeniem i dokumentowaniem szkoleń oraz celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez organizatora lub partnera (współorganizatora) danego szkolenia, tj. marketingu własnego, w szczególności w celu przeprowadzenia loterii wizytówkowej oraz w celu kontaktu i przesyłania drogą elektroniczną informacji handlowej. O ewentualnym innym celu zbierania lub przetwarzania danych osobowych organizator informuje uczestników szkolenia.
    4. Dane osobowe uczestników przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) (dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o przeprowadzenie szkolenia lub innej umowy zawartej przez uczestnika z organizatorem) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez organizatora lub przez stronę trzecią, tj. marketingu własnego).
    5. Odbiorcami danych osobowych będą te podmioty, którym organizator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, podmioty współpracujące z organizatorem (podwykonawcy) – dla potrzeb tej współpracy, partner (współorganizator) danego szkolenia oraz, w wypadku zmiany osoby organizatora (punkt 6.4), nowy organizator.
    6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres, w którym uczestnik szkoleń będzie pozostawał zainteresowany ofertą szkoleniową organizatora, a w wypadku zawarcia umów z organizatorem – przez cały czas, przez który umowa będzie wykonywana, a także później, tj. do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy.
    7. Uczestnicy posiadają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli zgoda stanowi podstawę prawną przetwarzania, bez wpływu jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), prawo do przenoszenia danych.
    8. Uczestnikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli, zdaniem uczestnika, przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
    9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
  4. Reklamacje
    1. Wszelkie reklamacje, uwagi, sugestie lub wnioski dotyczące szkoleń mogą być zgłaszane, za pośrednictwem poczty elektronicznej, w terminie 14 (czternastu) dni od zakończenia szkolenia pod adresem: akademia@walterherz.com.
    2. Reklamacje będą rozpatrywane przez organizatora w terminie 30 (trzydziestu) dni od ich otrzymania. Organizator ustosunkowuje się do reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, w formie odpowiedzi na reklamację.
  5. Odpowiedzialność
    1. Szkolenia oraz treści przekazywane w ramach szkoleń mają charakter wyłącznie edukacyjny.
    2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki wykorzystania przez uczestników szkoleń informacji, wiedzy lub umiejętności uzyskanych w ramach szkoleń.
    3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za treści, materiały, opinie, oceny itp. prezentowane lub udostępnione uczestnikom szkoleń przez osoby prowadzące te szkolenia.
  6. Postanowienia końcowe
    1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej Akademii Najemcy, przez czas nieoznaczony.
    2. Organizator może w każdym czasie zmienić postanowienia niniejszego regulaminu. Zmiana obowiązuje od momentu jej ujawnienia na stronie internetowej Akademii Najemcy, chyba że organizator określi późniejszy termin wejścia tej zmiany w życie.
    3. Organizator może w każdym czasie uchylić niniejszy regulamin lub zastąpić go innym. Punkt 6.2 zdanie drugie stosuje się odpowiednio.
    4. W każdym czasie możliwa jest zmiana osoby organizatora na inny podmiot. W takim wypadku nowy organizator informuje uczestników o takiej zmianie, w szczególności poprzez odpowiednią zmianę (aktualizację) niniejszego regulaminu. W wypadku zmiany osoby organizatora prawa i obowiązki organizatora wynikające z niniejszego regulaminu przechodzą na nowego organizatora.
    5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa.

Najnowsze wpisy

  • WEBINARY – Podsumowanie Rund
  • Wrocławski rynek biurowy – trendy i tendencje
  • Renegocjacje vs. Relokacje
  • Analiza Rynku Krakowskiego
  • Akademia Najemcy dla Sektora Publicznego

Archiwa

  • Kwiecień 2020
  • Listopad 2019
  • Październik 2019
  • Sierpień 2019
  • Lipiec 2019
  • Czerwiec 2019
  • Kwiecień 2019
  • Marzec 2019
  • Listopad 2018
  • Październik 2018
  • Wrzesień 2018
  • Listopad 2017
  • Październik 2017
  • Maj 2017
  • Kwiecień 2017
  • Marzec 2017
Copyright by Akademia Najemcy | Regulamin