Regulamin
Regulamin szkoleń „Akademia Najemcy”
- Postanowienia ogólne
- Szkolenia w ramach Akademii Najemcy, zwane dalej „szkoleniami”, organizuje spółka pod firmą Walter Herz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (00-867), przy ul. Chłodnej 51, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000435904, REGON 146346389, NIP 5272684601, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, zwana dalej „organizatorem”.
- Szkolenia realizowane są w zakresie określonym w ofercie szkoleń, umieszczonej na stronie internetowej Akademii Najemcy.
- Szkolenia realizowane są w terminach i miejscu określonych na stronie internetowej Akademii Najemcy.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zakresu, terminów oraz miejsca oferowanych szkoleń, jak również prawo odwołania szkoleń. Stosowne informacje organizator podaje na stronie internetowej Akademii Najemcy.
- Oferta szkoleń nie jest kierowana do konsumentów.
- Informacje zawarte na stronie internetowej Akademii Najemcy nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Warunki uczestnictwa w szkoleniach
- Szkolenia w ramach Akademii Najemcy są bezpłatne.
- Organizator zastrzega sobie prawo zastosowania limitu uczestników szkolenia, w szczególności z uwagi na dostępne warunki lokalowe, jak również zaproszenia na szkolenie tylko wybranych osób lub odmowy uczestnictwa w szkoleniu określonym osobom.
- Ze strony jednego podmiotu (pracodawcy, przedsiębiorstwa, spółki, osoby prawnej, jednostki organizacyjnej itp.) w jednym szkoleniu mogą uczestniczyć nie więcej niż 2 (dwie) osoby.
- Każdy uczestnik szkolenia zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym regulaminem i stosować się do jego postanowień. Przystąpienie do szkolenia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z postanowieniami niniejszego regulaminu i ich akceptacji oraz o zobowiązaniu się do ich przestrzegania.
- Treść szkoleń oraz materiały udostępniane uczestnikom szkoleń chronione są prawem autorskim. W szczególności, zabronione jest nagrywanie, kopiowanie oraz rozpowszechnianie szkoleń lub udostępnionych materiałów.
- Ochrona danych osobowych
- Podanie organizatorowi jakichkolwiek danych osobowych przez uczestników szkolenia jest zawsze dobrowolne, niemniej jednak w pewnych wypadkach może być konieczne dla wykonania określonej usługi (np. uczestnictwa w szkoleniu lub wysłania imiennego zaproszenia).
- Administratorem danych osobowych uczestników szkolenia jest organizator. Administratorem danych osobowych uczestników szkolenia jest także partner (współorganizator) danego szkolenia.
- Dane osobowe zbierane są i przetwarzane przez organizatora oraz partnera (współorganizatora) danego szkolenia wyłącznie dla celów związanych z organizacją, prowadzeniem i dokumentowaniem szkoleń oraz celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez organizatora lub partnera (współorganizatora) danego szkolenia, tj. marketingu własnego, w szczególności w celu przeprowadzenia loterii wizytówkowej oraz w celu kontaktu i przesyłania drogą elektroniczną informacji handlowej. O ewentualnym innym celu zbierania lub przetwarzania danych osobowych organizator informuje uczestników szkolenia.
- Dane osobowe uczestników przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) (dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o przeprowadzenie szkolenia lub innej umowy zawartej przez uczestnika z organizatorem) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez organizatora lub przez stronę trzecią, tj. marketingu własnego).
- Odbiorcami danych osobowych będą te podmioty, którym organizator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, podmioty współpracujące z organizatorem (podwykonawcy) – dla potrzeb tej współpracy, partner (współorganizator) danego szkolenia oraz, w wypadku zmiany osoby organizatora (punkt 6.4), nowy organizator.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres, w którym uczestnik szkoleń będzie pozostawał zainteresowany ofertą szkoleniową organizatora, a w wypadku zawarcia umów z organizatorem – przez cały czas, przez który umowa będzie wykonywana, a także później, tj. do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy.
- Uczestnicy posiadają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli zgoda stanowi podstawę prawną przetwarzania, bez wpływu jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), prawo do przenoszenia danych.
- Uczestnikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli, zdaniem uczestnika, przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
- Reklamacje
- Wszelkie reklamacje, uwagi, sugestie lub wnioski dotyczące szkoleń mogą być zgłaszane, za pośrednictwem poczty elektronicznej, w terminie 14 (czternastu) dni od zakończenia szkolenia pod adresem: akademia@walterherz.com.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez organizatora w terminie 30 (trzydziestu) dni od ich otrzymania. Organizator ustosunkowuje się do reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, w formie odpowiedzi na reklamację.
- Odpowiedzialność
- Szkolenia oraz treści przekazywane w ramach szkoleń mają charakter wyłącznie edukacyjny.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki wykorzystania przez uczestników szkoleń informacji, wiedzy lub umiejętności uzyskanych w ramach szkoleń.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za treści, materiały, opinie, oceny itp. prezentowane lub udostępnione uczestnikom szkoleń przez osoby prowadzące te szkolenia.
- Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej Akademii Najemcy, przez czas nieoznaczony.
- Organizator może w każdym czasie zmienić postanowienia niniejszego regulaminu. Zmiana obowiązuje od momentu jej ujawnienia na stronie internetowej Akademii Najemcy, chyba że organizator określi późniejszy termin wejścia tej zmiany w życie.
- Organizator może w każdym czasie uchylić niniejszy regulamin lub zastąpić go innym. Punkt 6.2 zdanie drugie stosuje się odpowiednio.
- W każdym czasie możliwa jest zmiana osoby organizatora na inny podmiot. W takim wypadku nowy organizator informuje uczestników o takiej zmianie, w szczególności poprzez odpowiednią zmianę (aktualizację) niniejszego regulaminu. W wypadku zmiany osoby organizatora prawa i obowiązki organizatora wynikające z niniejszego regulaminu przechodzą na nowego organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa.