Podczas szkolenia zaprezentowany zostanie proces renegocjacji czyli pozostania w dotychczasowej siedzibie jak również relokacji do nowej powierzchni biurowej.
Relokacje – wyzwania
Poszukiwanie nowego biura wiąże się z szeregiem działań, jakie trzeba podjąć. Należą do nich m.in. ustalenie parametrów poszukiwań z Najemcą, analiza work place solutions/ABW, przygotowanie długiej listy budynków, oferty i viewingi, przygotowanie krótkiej listy budynków. Przygotować należy również plany i wyceny, finalne warunki najmu, opracować plan negocjacji umowy najmu oraz samą przeprowadzkę.
Zalety i wady renegocjacji
Renegocjacje posiadają swoje pozytywne i negatywne strony. Powodują one niestety utrudnienia w codziennej pracy. Jednak wielkim plusem jest wstrzymanie przeprowadzki oraz brak zmiany danych rejestrowych. Dodatkowym atutem jest możliwość uzyskania lepszych warunków najmu. W czasie szkolenia nakreślona zostanie również kwestia samej rearanżacji, po czym nastąpi przekazanie głosu do FORBISU.
Rearanżacja biura
W tej części szkolenia omówiony zostanie proces analityczno – projektowy oraz jego znaczenie dla sprawnego procesu Fit Out’u. Poruszone będą kwestie znaczenia procesu analizy funkcjonalnej z udziałem Office Managera oraz HR Managera.
Fit Out na „żywym organizmie”
Ta część szkolenia poświęcona zostanie znaczeniu, jakie ma harmonogram prac oraz plan logistyczny dla sprawnego przeprowadzenia fit out’u. Problem omówiony zostanie na podstawie Cade Study związanego z powiększeniem przez Forbis Group istniejącego biura HP w Łodzi w budynku GTC oraz jego integracją z funkcjonującym biurem.
Wykładowcy:
Mateusz Strzelecki – (WH) – moderator
Andrzej Grabowski – panelista