29 listopada 2022 w Krakowie odbyło się wydarzenie z cyklu Akademia Najemcy „Biuro w czasach kryzysu. Jak je przygotować na wymagające czasy?”.
Było to dla nas wyjątkowe wydarzenie, ponieważ po dłuższym czasie reaktywowaliśmy spotkania na żywo.
Podczas pandemii zorganizowaliśmy aż 24 webinary, zapraszamy do obejrzenia wszystkich wydarzeń na naszym kanale YouTube.
Formuła spotkań na żywo umożliwiła nam jednak powrót do naszej misji, którą jest dialog, indywidualne podejście, rozmowy i wymiana doświadczeń między uczestnikami – to wszystko udało nam się osiągnąć właśnie w Krakowie!
Podczas wydarzenia Emilia Legierska (Kalińska) – Transaction Director oraz Kamil Kowalewski – Senior Negotiator z Walter Herz podzielili się swoją wiedzą na temat rynku nieruchomości komercyjnych w Krakowie. Aleksandra Szeląg – Workplace Consultant z firmy Nowy Styl opowiedziała o trendach biurowych i ich aranżacji w nowej rzeczywistości a Marcin Sady – Senior Project Manager z Grupy Reesco omówił temat rosnących kosztów budowalnych oraz roli Project Managera w procesie najmu.
Na koniec Paneliści: Andżelika Janeczek – Administration Manager Mercator Medical S.A., Monika Kubit – Senior Administration Manager zooplus, Mateusz Strzelecki – Partner, Head of Tenant Representation Walter Herz prowadzili, przy dużym zaangażowaniu uczestników wydarzenia dyskusję na temat biura w obecnych czasach z perspektywy finansowej, technicznej i wizualnej oraz podzielili się przykładami ostatnio zrealizowanych procesów.
Dziękujemy wszystkim przybyłym Gościom za tak liczną frekwencję, żywe zainteresowanie tematem oraz duże zaangażowanie w dyskusje.
Dziękujemy także LOFTMILL za udostępnienie pięknych przestrzeni.
Zapraszamy do obejrzenia relacji i zdjęć z wydarzenia. Już teraz zachęcamy do udziału w kolejnych spotkaniach z cyklu Akademia Najemcy!